Tuesday, June 1, 2010

welcome june

tak sangka kan
cepatnya bulan jun
pejam celik pejam celik
masuk pula tahun 2011
umur pun makin meningkat
baru nak bina kerjaya
ptptn pun baru je bayar kos pentadbiran 3%
belum bayar pinjaman lagi
parah la macam ni
i guna kaedah intensif untuk bayar ptptn ni
tahun pertama ni boleh la i joli katak dengan duit gaji
just bayar RM 72 per month
make sure 1hb kene bayar
jangan lebih jagan kurang
bayar kurang rugi
bayar lebih tak untung
hurm
bayar saja la
=_=

umur makin meningkat
bila i nak kahwin
tak ada ke anak2 raja yang nak kn i ni
hehe ayat seperti sangat desperate

okey la
i pasrah
may be jodoh i tak ada lagi
haish!!kahwin saja yang i ingat2 kn

2 comments:

Zawani Cbn said...

mmg dah lame tau ko gatal.hahahaha.

mcm dah WAJIB kawen je ni.

c i k m a r ® said...

muahahaha
ok...
nak kahwin la ni
ko jangan kahwin dulu ye
nanti aku nangis :p

Post a Comment